ספריית ידע לארגונים לכל אחד ואחת יש אישיות אחרת שמתבטאת בדרך שלכם לנהל אנשים, בדרך שלכם להרצות מול קהל ובדרך שלכם להוביל מכירה. טוב שיש מודלים וטכניקות לכולם. בשביל זה בדיוק הספרייה שבניתי עבורכם. מוזמנות ומוזמנים לקטוף כפי יכולתכם! לדבר על המגעיל, סליחה, לדבר על המחיר בטלפון עם לקוחות קראו עוד » להעיר לעובדים – מה למה ואיך? קראו עוד » לראיין עובדים זה גם לבחון – במיוחד לתפקידים בכירים קראו עוד » מה בין הצלחה עם ממשקים והצלחה במכירות מוסדיות? קראו עוד » מה לשאול ומה לא לשאול לקוחות בפגישת מכירה קראו עוד » מנהיגות בניהול מתחילה בהכנסה נכונה לתפקיד של עובדים חדשים קראו עוד » מנהלים בארגון מבולגן? נצלו זאת קראו עוד » סוד איתור הצרכים במכירות לארגונים קראו עוד » על פוליטיקה ארגונית ושמוזינג קראו עוד » שיחות משוב לעובדים: לשמור על הזמן הניהולי שלכם קראו עוד » שיחת סיכום או משוב “שלושה חודשים” עם עובדים חדשים קראו עוד » שיטה בדוקה להצלחה בשיחת מכירה – לרשום את דברי הלקוח קראו עוד » הקודם עמוד1 עמוד2 הבא לסרטונים נוספים הירשמו לערוץ שלי: קראו על השירותים שאני מציעה לארגונים וחברות