מה בין הצלחה עם ממשקים והצלחה במכירות מוסדיות?

אל תכעסו על הממשקים בארגון שצריכים לעזור לכם לסגור מכירה. זו אשליה לחשוב שפריסיילים, שירות לקוחות או רכש - אמורים לתת לכם שירות. בואו ללמוד איך להצליח עם ממשקים כדי לקדם ולסגור עסקת מכירה.

תוכן עניינים

למה ממשקים זה אישיו בהצלחה במכירות?

כשאתם מקדמים עסקאות של עשרות אלפי שקלים או דולרים, וגם כאלה במאות או מליונים. אין שום סיכוי שזה אירוע של one man show or one woman show.

יש ממשקים אצל הלקוח, אצל יצרן הציוד ובתוך הבית או הארגון. שורה תחתונה, הרבה מאוד ממשקים שזה גם אומר הרבה מאוד פוליטיקה.

מי הם – אנשים שעבורכם בתהליך המכירה הופכים לחיוניים כי אתם לא יכולים להתנהל בלעדיהם. גם אם הייתם רוצים.

מה חשוב לזכור – אלה אנשים שאתם לא מנהלים באופן ישיר וגם לא באופן עקיף. הם סוג של קולגות גם אם הם בדרג אחר משלהם. ולכן נדרשת הרבה מאוד פוליטיקה שצריך לנהל. 

איפה הבעיות עם הממשקים?

הבעיה לא נמצאת בצד של הממשקים בארגון הלקוח. שם אתם יודעים להתנחמד, לבקש, לבנות מערכות יחסים אמיצות. אחרי הכל, הם בצד הלקוח.

הבעיה היא בתוך הבית, בארגון שלכם, כשנדמה לכם שהגופים שנקראים תומכי מכירה, באמת אמורים להיות מוטרדים ממה שקורה איתכם ואמורים לעמוד דום לרשותכם.

זה יקרה ביום שבו הם

א. ימדדו על אותם יעדים כמו שלכם

ב. יפגשו בעצמם לקוחות 

ג. הנהלת הארגון תאמין ששיתוף פעולה בין כל הגורמים היא לא מילה יפה, אלא חובה

עד אז, אתם והממשקים שלכם, חיים בעולמות אחרים.

שיחת ייעוץ חינם במרחק זום 🙂

כדאי לבוא עם ציפיות 🎁

מה כדאי לעשות כדי להצליח עם ממשקים?

קודם כל להסתכל עליהם כעל עוד לקוח. שזה אומר נימוסים והליכות במיילים, בטלפון, בניסוח הבקשות והדרישות.

זה למעשה הזמן להחליף נקודת מבט ולבחון את עצמכם איך אתם מגיבים ללקוחות?

נניח ולקוח עשה טעות. כזו שאמר כן ובסוף זה לא . אתם באמת תרימו קול? אין מצב!!!

נניח ויותר מזה, לקוח עוצר עסקה ברגע האחרון ואפילו עובר לספק אחר? תגיעו לשרשור מיילים שמסלימים? בחיים לא!!!

זו בדיוק הגישה שחשוב לאמץ גם בתוך הארגון. הם לקוחות שלכם, באמת, בפועל, לא במילים.

 

הסרטון הכי מעשי שתראו בנושא ממשקים

למה להתייחס אליהם כאל לקוחות ולשנות את הגישה?

כי זה משרת שלושה סוגי אינטרסים אישיים שלכם

ברמת הממשקים עצמם – אתם רוצים להגיע למצב שבו הם מרגישים שאתם מבינים אותם, מעריכים אותם, לא מנצלים אותם, ולכן יעדכנו אתכם מיוזמתם, יתריעו לפניכם על נסיבות מיוחדות בהם לא יכולים לעמוד לרשותכם. דברים שהיום לא קורים לרובכם והם בגדר חלום.
ברמת התוצאות – שורה תחתונה, אתם רוצים לקדם עסקה בקצב מהיר. כשכל הממשקים עומדים לרשותכם, מרצונם, ולמעשה נותנים לכם עדיפות על פני אחרים בארגון. ברור לכם שהקצב שלכם יהיה מהיר, נכון?
ברמת התפקיד שלכם – לא משנה כמה אתם סוליסטים באישיות שלכם, מבחינת הניראות שלכם בארגון אתם רוצים  להיתפס כשחקנים קבוצתיים. רוצים שיגידו עליכם שאתם יודעים לעבוד עם כולם. שאצלכם אין מיילים מלאי מרמור. ואם אתם גם רוצים לפתוח לעצמכם אפשרות לקידום וגם לניהול אנשים בארגון הנוכחי או באחר, אתם מאוד רוצים שההנהלה תסמן סימן וי גדול על היכולת שלכם להתנהל עם אחרים בארגון.

נעים להכיר, אני איריס מושקוביץ.

כל השיטות שקראת עכשיו נבדקו על בני ובנות אדם.

מבוססות על 20+ שנים של אימון אישי וארגוני.

כדאי לתרגל. כדאי לאמץ.

עוד דרך לוודא שהתקשורת שלך בעבודה ובחיפוש עבודה מלאת בטחון עצמי ולא מקלקלת או גורמת לפספוס.

מה דעתך?

לסיכום

לא משנה כמה את או אתה תותחי מכירות עם עמידה מזהירה ביעדים שלכם. 

יש דברים שלעולם לא תוכלו לעשות לבד בלי פריסיילים, בלי פוסטסיילים, בלי צוות מקצועי, בלי רכש כספים ושירות. 

  • כשאתם מבינים שהם לא חייבים לכם כלום.
  • כשאתם מבינים שיש להם יעדים משלהם שלא קשורים בכלל ליעדים שלכם.
  • כשאתם מבינים שהיומן שלהם מלא במשימות גם אם אתם לא רואים את היומן.

אז אתם מבינים ששיתוף פעולה יכול להצליח כשמסתכלים עליהם כעל בני ובנות אדם ולנהוג כלפיהם כאילו היו לקוחות ולא נותני שירות.

זה עובד.

בדוק!

רוצה לשכלל מקצועיות צוות המכירה?

סל טכניקות יכול לעשות את זה

שתפו .

הטיפים היו רלוונטיים?

כאן כדאי להירשם לטיפים מיוחדים עבורך

הרשמה לבלוג מקוצר אנכי

שתפו .

אולי יעניין אותך גם

שעת ייעוץ במתנה!

בהרשמה לניוזלטר

newsletter
  • נרשמת? יגיע קישור ליומן שלי לקביעת פגישה
  • הייעוץ בטלפון או בוידיאו
  • נושאי ייעוץ אפשריים: כתיבת קורות החיים, הכנה לראיון העבודה, בכניסה למקום עבודה, התמודדות עם לקוחות בעסק הקטן, ניהול עובדים, מכירות לארגונים, פרזנטציה בארגונים.
דילוג לתוכן