בטחון עצמי בפגישות עם לקוחות
אפשר לקום בבוקר הכי נחושים למכור, עם רעל בגוף וברק בעיניים, לקדם עסקה מורכבת ואז לגלות שיש מכשולים שעוצרים אתכם ופוגמים בביטחון שלכם.
- לעיתים אלה הרגלי החשיבה שאימצתם לאורך השנים.
- לעיתים מצב השוק ושינויים אצל הלקוח.
- לעיתים תהליכי העבודה עם הממשקים בתוך הארגון שלכם.
קל להרוס את הביטחון ביכולת להצליח בניהול צוות מכירה וביכולת לנהל עסקאות בעצמכם.
מה אתם עושים כדי להפגין ביטחון עצמי ולהצליח במכירה?
איזה ציון אתם נותנים לאנשי המכירות שלכם?
- פרואקטיביים ויודעים לממש הזדמנויות
- אסטרטגיים ויודעים לנתח מצבים
- יעילים ויודעים לתכנן את הזמן והמשימות
- נחושים ויודעים להפעיל ממשקים בארגון לטובת העסקה שלהם
- מעודכנים ויודעים להשתמש בכלי AI, בלינקדאין, ומערכות המידע בארגון
- ייצוגיים ויודעים להפגין ביטחון עצמי בפגישות עם גורמים בכירים
- מסחריים ויודעים לנהל סיכונים ולחשוב מסחרית בלי לחלק הנחות
מכירות ושכנוע? לא אותו הדבר
יתרונות של קורסי האקדמיה לקריירה למערך המכירות בארגון שלכם
אמצעי לשמר את הטובים בצוות, לייעל את הגישה למכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות
שינוי הרגלים שמחזקים פרואקטיביות, ביטחון עצמי וחתירה לעמידה ביעדים
חיזוק עמוד התווך עליו מבוסס הארגון
למי הקורסים מותאמים
לדרגי ניהול
דרגי VP
בתפקיד ניהול ראשון
בבניית צוות חדש
B2B or B2C or B2G Teams
מקומיים
גלובליים
Customer Facing
Sales + Product Marketing
Sales + Pre-sales
Sales+Support
במה משפרים רמת ביטחון עצמי
מכירה
פיתוח כישורי ניהול וטיפוח ביטחון עצמי
פרזנטציה
פיתוח כישורי מכירה וטיפוח ביטחון עצמי
ניהול עצמי
שגרות עבודה
טעימה מהתכנים
לדרגי ניהול מכירות
הגישה האסטרטגית למכירה
- “משחק הדומינו” – איך לנהל את הפוליטיקה בתוך הארגון
- “סולמות וחבלים” – איך לרתום את כל הארגון לטובת המכירות
ניהול צוותי מכירה
- “זהירות! אש” – איך לזהות אנשי מכירות שיכולים להזיק
- “מבחן האגו” – איך לוותר על הרצון לסגור לקוח עבור העובדים
פרזנטציה וסטוריטלינג
- “למה ישיבה?” – איך להוביל ישיבות מכירה מעודדת לפעולה
- “שקפים ומספרים” – איך להציג להנהלה תוכנית מכירות
- “תערוכה היא עבודה קשה” – איך להצליח בביתן בתערוכה
לצוותי מכירה ותמיכה
הפסיכולוגיה של המכירה
- “זה הכל אנשים” – איך לבנות מערכות יחסים חכמות
- “קרח לאסקימואים” – איך לעשות את הבלתי אפשרי
- “מאסטר ב- AI” – איך לשפר תקשורת כתובה עם לקוחות באמצעות AI
- “דרך חור המנעול” – לזהות הזדמנויות עסקיות גם בתקופות משבר
- “מבט לקרסוליים” – איך לפתח שפת גוף רגישה ומתקדמת
פרזנטציה וסטוריטלינג
- “וואו” – איך להוביל פגישות רבות משתתפים בוידאו
- “מבט למעלה” – איך להציג מידע ונתונים להנהלת החברה
- “מבט לקנקן” – איך להציג מידע טכני מורכב ללקוחות
יש לך התלבטות מה יתאים לארגון שלך?
אפשר ללחוץ כאן ולהגיע ישר לווטסאפ שלי
ואפשר להשאיר פרטים ואני חוזרת בתוך שעתיים – שלוש
נעים להכיר, אני איריס מושקוביץ

הקמתי את האקדמיה לקריירה מתוך הבנה שכל אחד ואחת יכולים להשתנות ולרכוש הרגלים חדשים בתקשורת מלאת ביטחון עם עובדות ועובדים, בתקשורת עם הנהלה, לקוחות וקולגות.
כל הפרקטיקות והשיטות שלומדים ומתרגלים בקורסים שלי - פיתחתי וממשיכה לפתח ולעדכן בעקבות אירועים שהתרחשו בארגונים שונים.
אני מתמקדת בפרקטיקות שהופכות לטבע שני הודות לפשטות שלהן.
אני עובדת בעברית ובאנגלית, ומגיעה עם ניסיון מוכח בתכנון והעברת קורסים לאורך שדרת הניהול בארגון (מנהלי קווים במפעל או סמנכ"לים בארגון טכנולוגי), לרוחב תחומי הפעילות בארגון (פיתוח, ייצור, שיווק, לוגיסטיקה), ובתעשיות שונות B2C, B2B.
מה חשוב לכם בבחירת מי שתוביל את הקורס הקרוב בארגון שלכם?
הם שיפרו כישורי מכירה - מה אתם רוצים להשיג?
מנחה מדהימה , מוכשרת ומקצועית (נראה כי הכינה מראש "שיעורי בית" ובאה מוכנה היטב לקראת הקורס).
העבירה את הקורס בצורה מרתקת מעניינת והומוריסטית.
אני באופן אישי למדתי הרבה נושאים חדשים וקיבלתי כלים רבים שאני בהחלט מתכוונת ליישם מול הלקוחות שלי.
הרכב הקבוצה היה מגוון, הכרנו אחד את השני באופן אישי ובעקבות זאת נרקמו שיתופי פעולה בנושא המכירות. בין אם שיתופי פעולה חדשים ובין אם הרחבה של כאלה קיימים.
תודה לך הזמן שלך איתנו, יש המון ללמוד והיה כיף לאורך כל הדרך,
מעבר לחומרים המדוייקים שהעברת שפתחו לכולנו את הראש אני חושב שאת מלמדת המון בדרך בה את מתקשרת עם חדר, מעורר הערצה!
גם הקלילות וההומור באו בזמן לכולנו
ובזכותך נהניתי להיווכח שיש עוד מקום להשתפר ללמוד וגם ליהנות מתהליך המכירה.
התרשמתי מהאפקטיביות שבישום המסרים אותם העברת אלי ועל כך תודתי
מחירון
הרצאה מלהיבה
-
עד שעה וחצי
-
לכל גודל קהל
סדנה מעשירה
-
עד 4 שעות
-
4 עד 15 משתתפים
קורס מעצים
-
5 מפגשי הדרכה
-
חבילת הטבות מפוארת
שפות – עברית ואנגלית
מיקום הדרכה – פרונטלית או וירטואלית
תנאי תשלום – 70% מקדמה בגין חשבונית עסקה. יתרה שוטף + 30
חבילת הטבות לארגונים שבוחרים בקורס 5 מפגשים ומעלה
- אבחון מקדים להתאמת התוכן המושלם לארגון שלכם
- נסיעות עד שעה וחצי מכפר סבא (חניה בתשלום כהוצאה נוספת)
- ערכת הדרכה מותאמת – חוברת ומצגת
- מסמך מסכם לכל מפגש עם תובנות ספציפיות
- קבוצת וואטסאפ לתמיכה והגברת מעורבות
- חומרים מצולמים במיוחד עבורכם
- שיעורי בית ומשימות אישיות
- ייעוץ אישי למשתתפים וחיבור להנהלה
- מפגש השקה מיוחד שבועיים לפני הקורס
- מפגש סיכום ותעודות כחודש אחרי סיום הקורס
איך הקורסים של האקדמיה לקריירה משתלבים בתוכנית ההדרכה שלכם
בכל אחת משלוש נקודות הזמן בתוכנית ההדרכה:
כחלק מקורסים באקדמיה הפנימית שהקמתם
כקורס ייעודי ומותאם לאוכלוסיה מסוימת, בעברית או אנגלית
כסדנה מיוחדת במסגרת כנס – עובדים / מנהלים / לקוחות / אנשי מכירות
על איזו נקודת זמן מדובר בארגון שלך?
מה מיוחד בקורסים של האקדמיה לקריירה
מעמיקים
הלמידה מעמיקה בכל שיטה, שלב אחרי שלב עם דוגמאות מחיי היומיום בעבודה
מהנים
הלמידה מבוססת על הומור ושמחת חיים ואפקטיבית גם בשעות הערב
מותאמים
הקורסים מותאמים לחיי היומיום ותהליכי העבודה הייחודיים שלכם
שורה תחתונה בנושא כישורי מכירה
דואגים לגוף המכירות ורוצים לשמור עליהם או אולי לשפר את היכולות שלהם?
רוצים לתת להם כלים להתמודד עם השינויים בחברה או בשוק?
השיטה של “האקדמיה לקריירה” מאפשרת לכם
לראות שינוי בהרגלי חשיבה ועבודה
בתוך זמן קצר עם תוצאות לזמן ארוך
אשמח לעשות זאת גם עבורכם
יש לך התלבטות מה יתאים בארגון שלך?
ואפשר להשאיר פרטים ואני חוזרת בתוך שעתיים – שלוש
לכל הסדנאות וקורסים לארגונים
מי בוחרים בי

























בחנו את עצמכם עם כמה מהשיטות לשיפור כישורי מכירה
טעימה מהבלוג המקצועי
שיטה בדוקה להצלחה בשיחת מכירה – לרשום את דברי הלקוח
אם אתם רוצים להצליח בשיחת מכירה מול (כל) לקוח, כדאי שתרשמו מה הלקוח אומר ומסביר בשיחה, ולא תסמכו על הזכרון שלכם. הנה שיטה בדוקה להצלחה בשיחת מכירה
סוד איתור הצרכים במכירות לארגונים
איתור צרכים בתהליך המכירה לארגונים הוא אמנם השלב הכי בסיסי ועדיין מתברר שאפשר לפספס אותו ובגדול. במיוחד אם אתם מגיעים עם ניסיון רב במכירות בכלל ובחברה שלכם בפרט, אתם עלולים להניח יותר מדי הנחות ואם כמה מהן שגויות, אתם עלולים לגלות שפספסתם עסקה חשובה. אז אם אתם רואים במכירות קריירה, בואו להיות מאסטרים בשפת הצרכים.
מה לשאול ומה לא לשאול לקוחות בפגישת מכירה
דווקא משום שאתם אוהבים את תחום המכירות. דווקא משום שאתם עם ניסיון רב ולקוחות מצוינים. כדאי לעצור ולבדוק מתי חידשתם לאחרונה. לא את המצגת שלכם, לא את הרקע לפגישות הוירטואליות, אלא את ניסוחי וסוגי השאלות שאתם שואלים בפגישות. לעצור ולבדוק עד כמה אתם מכוונים עם השאלות כדי לקדם מערכות יחסים ובנפרד כדי לקדם את המכירה. כי לפעמים כשאתם מפתיעים את הלקוחות, אתם מפתיעים גם את עצמכם.
ההתחייבות שלי עבורך
הביטחון להיות מי שהנך
לדבר Speak
לתקשר בביטחון
להוביל Lead
להתקדם בתבונה
לצמוח Thrive
לממש פוטנציאל