תוכן עניינים
מה מייחד אתכם במכירות?
אתה ואת כבר יודעים שאתם לא כמו כולם. יש לכם איזה תבלין שאין לאחרים בצוות שלכם.
השאלה: אתם יודעים לתת לו שם? יודעים להצהיר על כך? לשווק את עצמכם בתוך הארגון על בסיסו? לספר את זה בראיון לתפקיד חדש בתוך הארגון שלכם או בראיון בארגון חדש?
מהניסיון שלי: אני מתרשמת שהתשובה היא "בערך", "לפעמים", "ממש לא,.
שאלה: האם כדאי לכם להכיר את סימן ההיכר שלהם ולדייק אותו?
מהניסיון שלי: כן, בוודאי. שהרי גם אתם רוצים לשווק את עצמכם בתוך הארגון ולהצליח בראיונות עבודה מול מתחרים, נכון?
היכן לחפש את סימן ההיכר?
סימן היכר במכירות, לתפיסתי זה איפה אתם מרכזים מאמץ.
איפה אתם בוחרים להשקיע? דמיינו שלושה שלבים או שלושה איזורי זמן בתהליך המכירה ושם העמיקו להסתכל.
- השלב או האיזור של איתור הלקוחות או ההזדמנויות העסקיות הנוספות בארגונים שאתם עובדים איתם היום והיכולת להיכנס בדלת או בחלון.
- השלב של הצגת השירותים או המוצרים או הפתרונות שיש לכם מתוך ערך מוסף לצד השני ועבודה נכונה לחזק מידת עניין ורצון.
- השלב של עבודת מעקב חכמה, סגירה מקצועית ומדויקת, מוכוונות לרווחיות גבוהה, ולא רק לסגירה
שיחת ייעוץ חינם במרחק זום 🙂
כדאי לבוא עם ציפיות 🎁
הדרכה מצולמת – חובה למנוסים ומנוסות במכירות
לסיכום
אתם שעוסקים במכירה ברמת היומיום – יש תהליך מכירה ותיאוריית מכירה ויעדי מכירה, ויש אתכם ואתכן!!! מי שעושים את זה בפועל, מי שמביאים את הנשמה ואת האופי שלכם.
יש לא מעט דרכים להצטיין במכירות. אחת מהן היא לזהות מה מייחד אתכם ויותר חשוב זה לדעת לתקשר את זה.
אולי בשיחה תקופתית עם המנהלים או המנהלות שלכם ואולי בראיון העבודה הבא.
אתם יודעים להיות יצירתיים בזיהוי הזדמנויות חדשות או שאולי יצירתיים דווקא בהצגת הערך המוסף לארגון הפוטנציאלי ואולי היצירתיות שלכם מתבטאת דווקא ביכולת לסגור חוזים בצורה חכמה?
מה שבטוח זה – כדאי לעצור ולבחון את עצמכם כדי להוציא את הלוויתן הכחול שבכם בפגישות משוב תקופתיות ולהביא את הציפור הנדירה שבכם לראיון העבודה הבא.
אתם שמנהלים ומנהלות את צוותי המכירה – כדאי לעצור ולבדוק מה אתם יודעים על האנשים שלכם, גם בחלוף 5 שנים או 10 שנים מאז נכנסו לחברה.
עצרו כדי לבדוק הנחות עבודה שכבר הפכו למובנות מאליהן.
אולי תופתעו.
נעים להכיר, אני איריס מושקוביץ.
כל השיטות שקראת עכשיו נבדקו על בני ובנות אדם.
מבוססות על 20+ שנים של אימון אישי וארגוני.
כדאי לתרגל. כדאי לאמץ.
עוד דרך לוודא שהתקשורת שלך בעבודה ובחיפוש עבודה מלאת בטחון עצמי ולא מקלקלת או גורמת לפספוס.
מה דעתך?