מקצוענות במכירות זה גם להפתיע את הלקוחות

מה מחכה לכם בסרטון? הזמנה לשאול שאלות שעוד לא שאלתם.

לא משנה כמה זמן אתם במכירה מוסדית. אולי 3 שנים ואולי 13 שנים.

אתם יודעים שמה שהיה לא יהיה וכל הזמן צריך להיות יצירתיים ולחדש.

זה לא המצגת שתחדש וגם לא ההזמנה של הלקוח לוובינר.

בוודאי שלא המתנה לחג או להזמין אותו למסעדה.

ההצעה שלי לחדש בשיחות ובשאלות. 

למשל לשאול לקוח "מה עצת הזהב שיש לי בשבילי לפני שאני ממשיכה לרכש?"

אולי הסרטון ירגיז, אולי הסרטון יהיה מובן מאליו, ואולי הוא יעשה טוויסט במחשבה.

צפו ותדעו.

נתראה בפנים.

שאלות במכירות

תובנות ועיקרי הדברים מהסרטון:

יש שאלות שתמיד כדאי לשאול בתהליך המכירה. 

שאלות רגילות וחשובות כמו

  • "אני מבין שמה שהיום יושב על השולחן שלכם, אחרי שקראתי את הפרסומים בעיתונות זה…, אני מבין נכון?"
  • "איך היום אתם מקבלים החלטות לגבי פרויקט מסוג כזה?"

אלה שאלות שעוזרות לכם לבנות מערכת יחסים כי אתם מראים מה אתם כבר יודעים ולא באים ממקום נמוך של "אז ספר לי עליכם".

השאלות "הרגילות" עוזרות לכם להבין את סוג הפעולות התומכות שתצטרכו כדי להתקדם לשלב הבא ולא באים ממקום לא מקצועי של "טוב, אז אני מבין שאני שולחת לך את הצעת המחיר?".

 

יש שאלות שמאפשרות להגיע רחוק יותר.

הסרטון הזמין אתכם לקפיצת מדרגה מעבר אבל עם אותה מחשבה בראש – לקדם מערכות יחסים ולקדם עסקאות.

ממני

איריס

רוצה לשכלל מקצועיות צוות המכירה?

סל טכניקות יכול לעשות את זה

שתפו .

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שעת ייעוץ במתנה!

בהרשמה לניוזלטר

  • נרשמת? יגיע קישור ליומן שלי לקביעת פגישה
  • הייעוץ בטלפון או בוידיאו
  • נושאי ייעוץ אפשריים: כתיבת קורות החיים, הכנה לראיון העבודה, בכניסה למקום עבודה, התמודדות עם לקוחות בעסק הקטן, ניהול עובדים, מכירות לארגונים, פרזנטציה בארגונים.