כל הדרכים לפספס לידים מתחילות כאן
כל עבודת השיווק המטורפת שאתם עושים, כל הפה לאוזן שאתם מטפחים, מתרסקים כאשר הלידים לא מקבלים מענה או שהוא לא מקצועי.
במכירות, אין לנו זכות להשיב לשיחה “הלו”, בדיוק כפי שאין לנו זכות לשים בווטסאפ תמונה של הילדים, תמונה שלנו בבגד ים, או תמונה עם פרסומת למשרד החדש שבת הזוג פתחה.
במכירות אין לנו את הפריבילגיה הזו.
הדרכה מצולמת - איך לא לפספס לידים
"הלו" בפתיחת שיחה - לא בזמן עבודה
כשלקוחות מתקשרים כדי לברר או כותבים בווטסאפ “שלום מבקש שתחזרו אלי” ואולי פונים דרך “צור קשר” באתר או בעמוד נחיתה ייעודי שהכנתם.
אלה לידים!!!! ולכן אתם חייבים להישמע בעל פה ובכתב מקצוענים מהרגע הראשון ולא משנה אם אתם עוסקים במכירות לצרכנים, מכירות לארגונים, או שיש לכם עסק משלכם.
המשימה שלכם היא ליצור מערכת יחסים מהרגע הראשון
דוגמא להתכתבות
“שלום X ונעים להכיר, אני איריס, תודה על השאלה לגבי המוצר שלנו. ברשותך, הנה היומן שלי, נוכל להיפגש בזום ולשוחח?”
דוגמא לשיחה
“שלום, נעים מאוד, אני איריס, אני מקשיבה”.
לסיכום
השיווק בעסק מצליח. אולי הודות לקמפיין ממומן, אולי הודות לעמוד העסקי שלכם ברשתות חברתיות ואולי מה שתמיד עובד בשיווק – הודות לעבודה המעולה שעשיתם שגורמת ללקוחות להמליץ עליכם.
כי פה לאוזן זו השיטה הכי טובה ever להביא לקוחות חדשים.
צוות שמקבל שיחות ופניות זו פריבילגיה שאין בכל ארגון, ולא משנה אם אתם עסק של אישה אחת או חברה בת 50 עם צוות מכירות לשוק הבינלאומי שמונה 4 מנהלי ומנהלות תיקי מכירה.
לכן, זו אחריות שלכם, שלי, שלנו, להתמקצע בכל נקודת מגע עם לקוחות פוטנציאלים.
במיוחד כשקורה הנס והם יוצרים קשר מיוזמתם.
רוצה לשכלל מקצועיות צוות המכירה?
בקורס או באימון אישי – בהתאמה אישית