מנהלים בארגון מבולגן? נצלו זאת

מה מחכה לכם בסרטון?

דיון בסיטואציה כל כך שכיחה בארגונים רבים. ארגונים שלא מגדירים דברים.

יש כאלה שלא מגדירים הגדרות תפקיד ואז כולם עושים קצת מכל דבר. זוועה.

יש כאלה שאין נוהג לקיים ישיבות צוות קבועות. בלגן

יש כאלה שאין מדיניות של משובים תקופתיים לעובדים ולמנהלים. בלגן גדול.

ומה אתם עושים כמנהלים ומנהלות בארגונים הללו?

אפשר להתבאס, אפשר לרגוז ואפשר לנצל את זה לטובתכם כמנהלים.

הסרטון עוסק באפשרות השלישית כמובן.

למשל – לקבוע ישיבות צוות בתזמון שמתאים לכם עם תכולה שמתאימה לכם.

מה זה תזמון שמתאים לכם? תזמון שאתם יכולים לעמוד בו לאורך זמן.

וזה נכון גם לגבי משובים. זה שבאין בארגון מדיניות לא אומר שמי מכם חושבים שזה נכון וראוי. ויש להניח שהעובדים שלכם מאוד רוצים פגישות סדורות כאלה שמאפשרות גם להם להביע את דעתם. אז נצלו ארגון מבולגן כדי להגדיר לעצמכם זמנים ותנאים שמתאימים לכם ולעובדים שלכם.

זה לא קשור להנאה או כיף זה קשור לאחריות ניהולית, שלפעמים קל יותר לבצע דווקא בארגון מבולגן כי מנצלים את הבלגן.

כל זאת ועוד מחכה לכם בפנים.

ועכשיו, לסרטון.