איריס מושקוביץ

שרטוט מודל אימון מכירות SMP: איך לנהל, איך למכור, איך לדבר - איריס מושקוביץ
לפצח את סוד ניהול ישיר של אנשים צוותים וארגונים
1 of 3
להעמיק בפסיכולוגיה המורכבת של מכירה מוסדית
2 of 3
להחזיק בכרטיס הכניסה לממלכת הביטחון העצמי
3 of 3

נעים להכיר

חיצים

נעים מאוד אני איריס מושקוביץ MBA. ברוכים הבאים לבוטיק ההדרכה שלי מאז 2001.

מאמינה שכל אחד יכול לצמוח וכל אחד יכול להשתנות גם המנוסים ביותר וגם הותיקים ביותר.

מודל 3X3 - שלושה תחומים, שלוש איכויות

שרטוט מודל SMP - Sales Management Presentation איך לנהל? איך למכור? איך לדבר? - איריס מושקוביץ

השירותים שאני מציעה לכם

חיצים

חבילת שירותי SMP לארגונים

S for Sales, M for Manage, P for Presentation

רוצים לראות בארגון שלכם ניהול מעולה, יכולות מכירה מצוינות ויכולות פרזנטציה מרהיבות? צודקים!

יודעים שאנשים לא נולדים כך אלא עוברים הכשרות? צודקים!

רוצים פתרונות תוך כדי ריצה, להתאים לכל מצב וסיטואציה קורונה ככל שתהיה? צודקים!

חבילות SMP מבוססות 20 שנות ידע עומדות לרשותכם, מודל הדרכה פיתוח וייעוץ של העולם החדש.

הכלים שעושים את ההבדל.

מכירות לעצמאים

העסק שלכם, הוא הבייבי שלכם? הגשמתם חלום ואתם קמים אליו כל בוקר כבר 15 שנים או 5 שנים?

מרגישים שפיצחתם את השיווק, איך לגרום לאנשים להתעניין בכם? ומה עם תכל'ס למכור?

רוצים לפצח את האגוז הזה גם אם אתם אלרגים?

תיבת אוצר של ידע וטכניקות ייעודית לכל אחת ואחד מכם. מוכרים שירותים, מוצרים או אולי מובילים חברת הזנק טכנולוגית? לצרכנים או לארגונים?

בואו להסתכל למכירות בעיניים גם אם זו לא הנאה משמיים.

הכלים שלי למתראיינים

הידעתם? קריירה היא גם מסלול מירוצים.

רוצים להיות במסלול הנכון?

לוודא שאתם בדרך הנכונה למטרה?

1. שאתם כותבים קורות חיים מעולים

2. שאתם מצליחים בראיונות ומבחנים

3. שאתם עוברים בהצלחה את מבחן הכניסה לתפקיד בשלושת החודשים הראשונים?

הכנה היא המפתח שלכם.

במיוחד עבורכם, אסופת מפרטים עם טכניקות ועצות מצו ראשון לצה"ל ועד יו"ר דירקטוריון.

ההתחייבות שלי

Stimulate your root growth

כי הצמיחה מתחילה מהשורשים

מי בוחרים בי

טעימה מספריית הידע שמחכה לכם באתר

התנגדויות של לקוחות - איריס מושקוביץ
ספריית הידע לעצמאים

כשהלקוחות אומרים "לא" למה הם מתכוונים?

מכירים את זה כשלקוחות פונים אליכם לבקש הצעה לשירות או המוצר שלכם, וזה נכון גם כשהם נכנסים אליכם לחנות הפיסית, מסתכלים, בוחנים ולפני הקורונה גם מודדים. ואז אומרים "בעצם לא". למה זה קורה? למה הם מתכוונים? בעגה המקצועית קוראים לזה התנגדויות של לקוחות, והטכניקה העיקרית להתמודד היא לשאול ולברר במקום לענות. שואלים אותי למה אני מתכוונת? נהדר, זו בדיוק השאלה וכל הפירוט מחכה לכם כאן צעד אחר צעד.

קראו עוד »
זיהוי וטיפול בהתנגדויות, מ"לא עכשיו" ל"יכול להתאים"? | איריס מושקוביץ
Uncategorized

איך עוזרים ללקוחות לעבור מ"לא עכשיו" ל"זה יכול להתאים"

זה מאמר המשך של "כשהם אומרים לא למה הם מתכוונים?". עכשיו כשאתם יודעים מה עוצר אותם, עכשיו הזמן להגיב, לתת מענה ופתרון. למען הסר ספק, את הפתרון אתם כבר יודעים. כי אתם יודעים מה ההטבות שאתם יכולים לתת או לוח הזמנים שאתם יכולים להגמיש. השאלה היא איך לתת את המענה וגם להתקדם לסגירה?
משנה סדורה מחכה לכם בפנים, היכונו לרועה והנהג.

קראו עוד »

ההשראה שלי

הדברים שמעודדים אותי, מנחים אותי, משמחים אותי, ממלאים אותי