דמיינו לעצמכם קורס בו כהכנה למפגש צופים בסרטון הדרכה ומגיעים למפגש כדי לתרגל על מקרים אמיתיים בארגון שלכם
זו הדרך של האקדמיה לקריירה להביא אתכם לתוצאות בזמן קצר
שנשארות לזמן ארוך
הנה כמה מהתכנים
שיטה בדוקה להצלחה בשיחת מכירה – לרשום את דברי הלקוח
אם אתם רוצים להצליח בשיחת מכירה מול (כל) לקוח, כדאי שתרשמו מה הלקוח אומר ומסביר בשיחה, ולא תסמכו על הזכרון שלכם. הנה שיטה בדוקה להצלחה בשיחת מכירה
סוד איתור הצרכים במכירות לארגונים
איתור צרכים בתהליך המכירה לארגונים הוא אמנם השלב הכי בסיסי ועדיין מתברר שאפשר לפספס אותו ובגדול. במיוחד אם אתם מגיעים עם ניסיון רב במכירות בכלל ובחברה שלכם בפרט, אתם עלולים להניח יותר מדי הנחות ואם כמה מהן שגויות, אתם עלולים לגלות שפספסתם עסקה חשובה. אז אם אתם רואים במכירות קריירה, בואו להיות מאסטרים בשפת הצרכים.
מה לשאול ומה לא לשאול לקוחות בפגישת מכירה
דווקא משום שאתם אוהבים את תחום המכירות. דווקא משום שאתם עם ניסיון רב ולקוחות מצוינים. כדאי לעצור ולבדוק מתי חידשתם לאחרונה. לא את המצגת שלכם, לא את הרקע לפגישות הוירטואליות, אלא את ניסוחי וסוגי השאלות שאתם שואלים בפגישות. לעצור ולבדוק עד כמה אתם מכוונים עם השאלות כדי לקדם מערכות יחסים ובנפרד כדי לקדם את המכירה. כי לפעמים כשאתם מפתיעים את הלקוחות, אתם מפתיעים גם את עצמכם.
מה בין הצלחה עם ממשקים והצלחה במכירות מוסדיות?
אל תכעסו על הממשקים בארגון שצריכים לעזור לכם לסגור מכירה. זו אשליה לחשוב שפריסיילים, שירות לקוחות או רכש – אמורים לתת לכם שירות. בואו ללמוד איך להצליח עם ממשקים כדי לקדם ולסגור עסקת מכירה.
לדבר על המגעיל, סליחה, לדבר על המחיר בטלפון עם לקוחות
בואו נדבר על המגעיל. כאילו זה שייק מוזר שחובה לשתות אך נראה מגעיל. בואו נדבר על מה שעבור מי שעוסקות ועוסקים במכירות הוא רגע לא נוח וזה הזמן לדבר על המחיר. ועוד בטלפון.
כשהלקוחות אומרים “לא” למה הם מתכוונים?
מכירים את זה כשלקוחות פונים אליכם לבקש הצעה לשירות או המוצר שלכם, וזה נכון גם כשהם נכנסים אליכם לחנות הפיסית, מסתכלים, בוחנים ולפני הקורונה גם מודדים. ואז אומרים “בעצם לא”. למה זה קורה? למה הם מתכוונים? בעגה המקצועית קוראים לזה התנגדויות של לקוחות, והטכניקה העיקרית להתמודד היא לשאול ולברר במקום לענות. שואלים אותי למה אני מתכוונת? נהדר, זו בדיוק השאלה וכל הפירוט מחכה לכם כאן צעד אחר צעד.
כל הדרכים לפספס לידים ולהפסיד מכירות
במכירות זה מרגש כשלקוחות מתעניינים ופונים מיוזמתם. ובכל זאת, אפשר לפספס אותם, לעיתים רק בגלל האופן שבו עונים לשיחת הטלפון. כשעובדים קשה להשיג כל ליד, כדאי לשים לב איך לא לפספס ובמקום ליצור מערכת יחסים. הנה כמה לקחים ותובנות, ממכירות לארגונים ועד לעסק הקטן.
איפה מתחילה פגישת המכירה?
הפגישה עם הלקוחות המוסדיים מתחילה בהכנה שלכם. כשאתם מפנים זמן, גם אם קצר, ללמוד עליהם ועל הארגון שלהם דרך מקורות שונים, אתם נתפסים מקצועיים יותר בעיני הלקוחות הפוטנציאלים ויוצרים בידול משמעותי כמעט בלי מאמץ.
גם אם אתם בארגון שחושב שהכנה חשובה וגם אם בארגון שחושב שהכנה היא לא עניין גדול. הנה כמה עצות ותובנות.
איך עוזרים ללקוחות לעבור מ”לא עכשיו” ל”זה יכול להתאים”
לקוח אמר לכם “לא” ואתם מבינים מה עוצר אותו. זה אומר שעכשיו הזמן להגיב, לתת מענה ופתרון. למען הסר ספק, את הפתרון אתם כבר יודעים. כי אתם יודעים מה ההטבות שאתם יכולים לתת או לוח הזמנים שאתם יכולים להגמיש. השאלה היא איך לתת את המענה וגם להתקדם לסגירה?
משנה סדורה מחכה לכם בפנים, היכונו לרועה והנהג.
כמה מהשיטות שלומדים ומתרגלים - צוותי מכירות, מנהלי תיקי לקוחות, SAM
כישורי מכירה
- “זה הכל אנשים” – איך לבנות מערכות יחסים חכמות
- “קרח לאסקימואים” – איך לעשות את הבלתי אפשרי
- “מאסטר ב- AI” – איך לשפר תקשורת כתובה עם לקוחות באמצעות AI
- “דרך חור המנעול” – לזהות הזדמנויות עסקיות גם בתקופות משבר
- “לנצח שדים” – איך להתמודד עם הפחד מפני כניסה למשהו חדש
- “מבט לקרסוליים” – איך לפתח שפת גוף רגישה ומתקדמת
- “גם בזמן משבר” – איך לנהל שיחות חולין חכמות גם כשקשה
- “הפוסט” – איך למנף קמפיינים שהחברה מעלה
- “לאפות את הלקוח” – העמקה בשלבי תהליך המכירה המוסדית
- “לרשום זה למכור” – איך לתעד נכון פגישה עם לקוח
- “מילים ומספרים” – איך לכתוב הצעות מחיר שמבדלות מאחרים
- “לשבור קירות” – איך להקטין ולהעלים התנגדויות
כישורי פרזנטציה במכירות
- “מבט לקנקן” – איך להציג מידע טכני מורכב ללקוחות
- “וואו” – איך להוביל פגישות רבות משתתפים בוידאו
- “מבט למעלה” – איך להציג מידע ונתונים להנהלת החברה
למנהלי צוותי מכירות - כמה מהשיטות שלומדים ומתרגלים
כישורי מכירה
- “חישוב מסלול” – איך לייצר תהליכי מכירה יעילים בעולם משתנה
- “משחק הדומינו” – איך לנהל את הפוליטיקה בתוך הארגון
- “סולמות וחבלים” – איך לרתום את כל הארגון לטובת המכירות
כישורי ניהול אנשי מכירות
- “מורה לחיים” – איך למקצע נכון אנשי מכירות
- “זהירות! אש” – איך לזהות אנשי מכירות שיכולים להזיק
- “המהירות קובעת” – איך לדייק כניסת איש מכירות חדש
- “לפרוץ שגרה” – איך לטפח חשיבת ניהול זמן נכון
- “מבחן האגו” – איך לוותר על הרצון לסגור לקוח עבור העובדים
- “משחק הלגו” – איך לבחון בהצלחה מועמדים לצוות
- “פיקוח מרחוק” – איך להתלוות לשטח, בלי להתערב
- “חגיגת חנוכה” – איך לשמור על האש הפנימית שלכם ושל הצוות
כישורי פרזנטציה במכירות
- “למה ישיבה?” – איך להוביל ישיבות מכירה מעודדת לפעולה
- “שקפים ומספרים” – איך להציג להנהלה תוכנית מכירות
- “תערוכה היא עבודה קשה” – איך להצליח בסיטואציה המיוחדת של ביתן בתערוכה
יש לך התלבטות מה יתאים בארגון שלך?
ואפשר להשאיר פרטים ואני חוזרת בתוך שעתיים – שלוש