מה בין מכירות ואפייה – על תהליך המכירה לארגונים קורונה או לא קורונה

על תהליך המכירה B2B - לא משנה מה השגרה בחוץ | איריס מושקוביץ

מה מחכה לכם בסרטון? חומר למחשבה גם למנוסים והמנוסות במכירה מוסדית. עד כמה תהליך המכירה מיוחד ורואים הצלחה ומריחים כשלונות. שלרגע אפשר לחשוב עליו כעל הדיוק שנדרש באפייה.

תובנות ועיקרי הדברים:

אז יש סוגים שונים של מאכלים. אבל כשאני חושבת על תהליך מכירה אני חושבת על תהליך האפייה. ולמה? כדי להזכיר לכם, גם המנוסים והמנוסות ביותר במכירה לארגונים עד כמה חשוב תהליך המכירה, עד כמה הוא מורכב ורגיש. ועד כמה כמו באפייה כך במכירות, רואים ומריחים הצלחה וכישלון. 

כשמפשטים את תהליך המכירה המוסדית. תהליך ארוך על פני חודשים רבים, אפשר לראות חמישה שלבים עיקריים. לפחות כאלה שאני מזהה.

השלבים שנוגעים למה שאתם צריכים לעשות כדי שתוצאה מסוימת תתרחש במציאות עם הלקוחות.

למכור לארגונים זה תהליך ארוך ואת זה כולכם יודעים. אבל מה הופך את המכירה לאפשרית?

מוזמנים לעצור ולבדוק

  • איך אתם מטפחים קשרים דווקא בתוך החברה שלכם עם גורמי מפתח כדי להגיע דרכם ללקוחות פוטנציאלים.
  • עד כמה אתם יודעים לבוא לרכש בגישה אחרת, שונה ומפתיעה.
  • מה השיטות שיש לכם לשמר לקוחות קיימים ולמה מה שעושים בכל חנות בגדים או טיסה (לפני הקורונה 🙂 כדאי לאמץ גם בעסקות ענק "תודה שקניתם אצלנו"

אז על איזו דרגת חום תעדיפו לכוון את תנור המכירה שלכם?

למכור לארגונים גדולים?

הרפתקה שלא נגמרת

רוצים שכולם בארגון יתרמו לצמיחה העסקית?

וודאו שכולם מכירים את הטכניקות ושולטים בהן.
הסוד כאן

שתפו .

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שעת ייעוץ במתנה!

בהרשמה לניוזלטר

  • נרשמת? יגיע קישור ליומן שלי לקביעת פגישה
  • הייעוץ בטלפון או בוידיאו
  • נושאי ייעוץ אפשריים: כתיבת קורות החיים, הכנה לראיון העבודה, בכניסה למקום עבודה, התמודדות עם לקוחות בעסק הקטן, ניהול עובדים, מכירות לארגונים, פרזנטציה בארגונים.