מה בין הצלחה עם ממשקים והצלחה במכירות מוסדיות?

אל תכעסו על הממשקים בארגון שצריכים לעזור לכם לסגור מכירה. זו אשליה לחשוב שפריסיילים, שירות לקוחות או רכש - אמורים לתת לכם שירות. בואו ללמוד איך להצליח עם ממשקים כדי לקדם ולסגור עסקת מכירה.

למה ממשקים זה אישיו בהצלחה במכירות?

כשאתם מקדמים עסקאות של עשרות אלפי שקלים או דולרים, וגם כאלה במאות או מליונים. אין שום סיכוי שזה אירוע של one man show or one woman show.

יש ממשקים אצל הלקוח, אצל יצרן הציוד ובתוך הבית או הארגון. שורה תחתונה, הרבה מאוד ממשקים שזה גם אומר הרבה מאוד פוליטיקה.

מי הם – אנשים שעבורכם בתהליך המכירה הופכים לחיוניים כי אתם לא יכולים להתנהל בלעדיהם. גם אם הייתם רוצים.

מה חשוב לזכור – אלה אנשים שאתם לא מנהלים באופן ישיר וגם לא באופן עקיף. הם סוג של קולגות גם אם הם בדרג אחר משלהם. ולכן נדרשת הרבה מאוד פוליטיקה שצריך לנהל. 

איפה הבעיות עם הממשקים?

הבעיה לא נמצאת בצד של הממשקים בארגון הלקוח. שם אתם יודעים להתנחמד, לבקש, לבנות מערכות יחסים אמיצות. אחרי הכל, הם בצד הלקוח.

הבעיה היא בתוך הבית, בארגון שלכם, כשנדמה לכם שהגופים שנקראים תומכי מכירה, באמת אמורים להיות מוטרדים ממה שקורה איתכם ואמורים לעמוד דום לרשותכם.

זה יקרה ביום שבו הם

א. ימדדו על אותם יעדים כמו שלכם

ב. יפגשו בעצמם לקוחות 

ג. הנהלת הארגון תאמין ששיתוף פעולה בין כל הגורמים היא לא מילה יפה, אלא חובה

עד אז, אתם והממשקים שלכם, חיים בעולמות אחרים.

מה כדאי לעשות כדי להצליח עם ממשקים?

קודם כל להסתכל עליהם כעל עוד לקוח. שזה אומר נימוסים והליכות במיילים, בטלפון, בניסוח הבקשות והדרישות.

זה למעשה הזמן להחליף נקודת מבט ולבחון את עצמכם איך אתם מגיבים ללקוחות?

נניח ולקוח עשה טעות. כזו שאמר כן ובסוף זה לא . אתם באמת תרימו קול? אין מצב!!!

נניח ויותר מזה, לקוח עוצר עסקה ברגע האחרון ואפילו עובר לספק אחר? תגיעו לשרשור מיילים שמסלימים? בחיים לא!!!

זו בדיוק הגישה שחשוב לאמץ גם בתוך הארגון. הם לקוחות שלכם, באמת, בפועל, לא במילים.

 

רוצה לשכלל מקצועיות צוות המכירה?

בקורס או באימון אישי – בהתאמה אישית

הסרטון הכי מעשי שתראו בנושא ממשקים

למה להתייחס אליהם כאל לקוחות ולשנות את הגישה?

כי זה משרת שלושה סוגי אינטרסים אישיים שלכם

ברמת הממשקים עצמם – אתם רוצים להגיע למצב שבו הם מרגישים שאתם מבינים אותם, מעריכים אותם, לא מנצלים אותם, ולכן יעדכנו אתכם מיוזמתם, יתריעו לפניכם על נסיבות מיוחדות בהם לא יכולים לעמוד לרשותכם. דברים שהיום לא קורים לרובכם והם בגדר חלום.
ברמת התוצאות – שורה תחתונה, אתם רוצים לקדם עסקה בקצב מהיר. כשכל הממשקים עומדים לרשותכם, מרצונם, ולמעשה נותנים לכם עדיפות על פני אחרים בארגון. ברור לכם שהקצב שלכם יהיה מהיר, נכון?
ברמת התפקיד שלכם – לא משנה כמה אתם סוליסטים באישיות שלכם, מבחינת הניראות שלכם בארגון אתם רוצים  להיתפס כשחקנים קבוצתיים. רוצים שיגידו עליכם שאתם יודעים לעבוד עם כולם. שאצלכם אין מיילים מלאי מרמור. ואם אתם גם רוצים לפתוח לעצמכם אפשרות לקידום וגם לניהול אנשים בארגון הנוכחי או באחר, אתם מאוד רוצים שההנהלה תסמן סימן וי גדול על היכולת שלכם להתנהל עם אחרים בארגון.

לסיכום

לא משנה כמה את או אתה תותחי מכירות עם עמידה מזהירה ביעדים שלכם. 

יש דברים שלעולם לא תוכלו לעשות לבד בלי פריסיילים, בלי פוסטסיילים, בלי צוות מקצועי, בלי רכש כספים ושירות. 

  • כשאתם מבינים שהם לא חייבים לכם כלום.
  • כשאתם מבינים שיש להם יעדים משלהם שלא קשורים בכלל ליעדים שלכם.
  • כשאתם מבינים שהיומן שלהם מלא במשימות גם אם אתם לא רואים את היומן.

אז אתם מבינים ששיתוף פעולה יכול להצליח כשמסתכלים עליהם כעל בני ובנות אדם ולנהוג כלפיהם כאילו היו לקוחות ולא נותני שירות.

זה עובד.

בדוק!

תמונה המציגה את איריס מושקוביץ מחייכת למצלמה

נעים להכיר,
אני איריס מושקוביץ

השיטה שמוצגת כאן מבוססת על מאות אנשי ונשות מכירה שליוויתי והדרכתי לאורך השנים.

להגיע לפגישת מכירה ולשדר מקצועיות וביטחון זו אמנות.

אני יודעת לייצר בארגון שלך הרגלים מעולים ולשפר תוצאות מכירה.

מגיעה לך שיחת יעוץ מתנה

מגיעה לך שיחת יעוץ מתנה

newsletter

מאמרי מכירות שיעניינו אותך

קורסים דיגיטלים

השיטה לחיפוש עבודה

איך להתכונן לראיון עבודה

טיפים מנצחים לקו"ח

Scroll to Top

כְּנִיסָה לַמַעֲרֶכֶת

דילוג לתוכן