2 דברים שלא חשבתם על פגישות מכירה וירטואליות

במכירות יש הרבה תכונות חשובות, אחת מהן היא גמישות מחשבתית. מי שתמיד סוגרים עסקאות בפגישות פנים אל פנים מאמינים שאי אפשר לעשות זאת מרחוק, ולהיפך. אבל כמו שלומדים לעבוד עם מערכת מידע חדשה, כמו שלומדים להיות הנטרים, כמו שלומדים לכתוב הצעות מחיר באנגלית, כך גם אפשר ללמוד איך להגמיש את המחשבה, להתגבר על הפחד, ולהרחיב את ארגז הכלים כמו עם מכירה וירטואלית. הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון
תוכן עניינים

יש דברים מפחידים במכירות

למי מאיתנו שרגילים למכור פנים אל פנים, גם אם מדובר בלקוחות שיושבים באוסטרליה וזה רק עניין של לעלות על מטוס ולקדם עסקה. אז הרעיון של פגישת וידאו יכול להיות מפחיד ואנחנו נמציא ספר תירוצים למה בוודאות זה לא יעבוד ולמה זה לא מתאים לתעשייה שלנו, לתחום שלנו ולסוג הלקוחות שלנו.

בקיצור – סיפורי פנטזיה שמיועדים להשקיט את הפחד שלנו מפני משהו אחר, לרוב לא מבוססים.

גמישות מחשבתית – תכונה קריטית במכירות

זה לא משנה אם עכשיו עוברים לנהל שיחת חולין בזום, או שצריכים עכשיו לשלוח מייל דרך מערכת ניהול לקוחות, או שצריך להעביר בקשה לציוד עבור הלקוח דרך שני אישורים אצל המפיץ.

מה שבטוח זה שמי שעוסקות ועוסקים במכירות חיים באמונה שהם גמישים מחשבתית, יודעים להתאים את עצמם לנסיבות של השוק (מיתון), ללקוחות (שיחה עם דרג C היא לא שיחה עם דרג ראש צוות), ויודעים לבנות פתרונות יצירתיים בחוזים מסחריים.

ואז מגיעה האמת ובועטת בפרצוף – אנחנו לא מספיקים גמישים.

כל שינוי בתהליך העבודה / במערכות ובטכנולוגיה / בהיקף האחריות בתפקיד (למשל כשמתבקשים להפוך גם להנטרים) – הוא הזדמנות לבדוק את מידת הגמישות המחשבתית.

הגילוי הוא לא פשוט, במיוחד כשמתברר כמה אנחנו מקובעות ומקובעים.

כל זה נכון גם למי שמוכרות ומוכרים במליונים בארגוני ענק, וגם מי שהקימו עסק עצמאי, והוא עדיין פטור ממס.

 

שיחת ייעוץ חינם במרחק זום 🙂

כדאי לבוא עם ציפיות 🎁

איך היכולת שלך לסגור עסקה מרחוק?

היום ברור לך, שאם המטרה שלך להצליח במכירות, חובה לשלוט בכל הכלים.

חובה לדעת ליצור מערכות יחסים דרך כל הערוצים.

ברשתות חברתיות, דרך הטלפון, במיילים ובווטסאפ וגם בפגישות וירטואליות.

לא משנה אם מכירות זה המקצוע שלך או שיש לך עסק משלך ולכן הלקוחות יגיעו בעקבות שיחות איתך.

הזום, מעצבן ולא נחמד ככל שיהיה, כדאי שיהיה בארגז הכלים של כולנו.
למעשה, למה לא להפוך את זה לחלק משיחת החולין ולצחוק ש "איזה מוזר שאנחנו נפגשים כך".

לקחים מעצמאים – סרטון הדרכה פותח מחשבה

הסרטון נולד משיחה עם בונת אתרים מצד אחד וסוכן ביטוח מצד שני – העצות מיועדות לכל מי שעוסקות ועוסקים במכירות, גם במליונים.

לסיכום

כמו בכל מקצוע ובחיים בכלל, אפשר להישאר במקום עם מחשבה של "זה מה יש" וגם "ככה אני" או "שיתמודדו הם, כי אני כזו".

ואפשר להתאים את עצמנו למה שקורה, לקחת את הדברים הטובים, לחפש את האופנים בהם אנחנו יכולות ויכולים להרגיש בנוח. 

כשזה מגיע למכירות, אין לנו את הפריבילגיה לומר "זה לא אני".

נעים להכיר, אני איריס מושקוביץ.

כל השיטות שקראת עכשיו נבדקו על בני ובנות אדם.

מבוססות על 20+ שנים של אימון אישי וארגוני.

כדאי לתרגל. כדאי לאמץ.

עוד דרך לוודא שהתקשורת שלך בעבודה ובחיפוש עבודה מלאת בטחון עצמי ולא מקלקלת או גורמת לפספוס.

מה דעתך?

רוצה לשכלל מקצועיות צוות המכירה?

סל טכניקות יכול לעשות את זה

שתפו .

הטיפים היו רלוונטיים?

כאן כדאי להירשם לטיפים מיוחדים עבורך

הרשמה לבלוג מקוצר אנכי

שתפו .

אולי יעניין אותך גם

שעת ייעוץ במתנה!

בהרשמה לניוזלטר

newsletter
  • נרשמת? יגיע קישור ליומן שלי לקביעת פגישה
  • הייעוץ בטלפון או בוידיאו
  • נושאי ייעוץ אפשריים: כתיבת קורות החיים, הכנה לראיון העבודה, בכניסה למקום עבודה, התמודדות עם לקוחות בעסק הקטן, ניהול עובדים, מכירות לארגונים, פרזנטציה בארגונים.
דילוג לתוכן