איך למכור נכון

אז מה מחכה לכם בסרטון?

הרצאה מעמיקה ומעשית לכל מי שיוצאים לדוג לקוחות פוטנציאלים.

אולי אתם מנהלי תיקי לקוחות, אולי אתם ציידים, אולי אתם חלק מגוף הפרי-סייל,  

בוודאי אם אתם סמנכ"לי מכירות וכמובן אם אתם מנכ"לים ומנכ"ליות.

יש שאלה שכדאי לעצור מדי פעם ולברר. 

האם אתם ארגון שנמצא בצד האפל או בצד המואר כשאתם מתכוננים לפגישות מכירה עם לקוחות פוטנציאלים?

הנה כמה נקודות למחשבה:

בהכנה – עד כמה אתם מתשאלים שותפים עסקיים ומתחרים מצד אחד, ועד כמה חוקרים דרך אתרים ורשתות חברתיות?

בשאלות – עד כמה מסתפקים בשאלות פשוטות כמו "איך הם?" או "מה לדעתך הם מחפשים?" לעומת שאלות עומק של "איזה מכשולים צפויים לנו?" וגם "מה היא מפת האינטרסים שלהם?"

בישיבת התרגול – עד כמה אתם יורדים לפרטים הקטנים והחשובים של איך אתם עוברים מסך כשהפגישה היא וירטואלית?

בפגישה עצמה – עד כמה אתם מפתחים שיחות חולין חכמות מבוססות על המידע המקדים שאספתם ולא נסחפים לסתם שיחות פרווה שלא מבדלות אתכם מספקים אחרים?

בואו לבדוק את עצמכם עם עצות מעשיות במיוחד במכירות לארגונים.

כל זאת ועוד מחכה לכם בפנים.

ועכשיו לסרטון.